Re: CD sayısını azaltmak

> sorun cd'den kurarken dosyanın /var/cache/apt/archives içine
> kopyalanmaması zaten. cd'dekileri zaten indirilmiş olarak algılıyor.
> Ben yukardaki betiği kurcalıyim.  Teşekkürler

Anladim, bu durumu gozden kacirmisim. O halde "Dir::Cache::Archives"
yolunu apt-get'e belirtmek (-o Dir::Cache::Archives) ise yarayabilir
belki.

Bu satiri su sekilde modifiye edebiliriz,

# dpkg --get-selections | awk '{ if($2 == "install") print $1 }' | xargs
apt-get -y -d --reinstall install -o Dir::Cache::Archives=/var/cdfiles/

yukarida dosyalarin "/var/cdfiles" icine gonderilmesini soyledik. Ama
bunun icin diskimizde oncelikle "/var/cdfiles/" yapisini olusturmak gerek

# mkdir /var/cdfiles
# mkdir /var/cdfiles/partial

Tabi siz farkli bir dizin kullanabilirsiniz. Onemli olan actiginiz dizinde
birde "partial" diye bir dizinin de bulunmasi.

Dedigim gibi yukaridaki islemi denemedim ancak sonuc verir gibime geliyor.
En kotu ihtimalle onceki iletideki betigi daha uygun hale getirip
kullanabilirsiniz zaten.

--
Saygilarimla
Serdar Aytekin