CD sayısını azaltmak

Selamlar,
elimde 14 cd'lik sarge seti bulunuyor ancak kurduğum programların paket boyutu 2 cd'yi geçmeyecek şekilde. Ancak kurulum sırasında 14 cd'den de dosyalar isteniyor. Bunlardan sistemde kurulu olan programları cd'lerden kopyalasam, sonra kendim bir cd oluştursam diye düşündüm. Ancak istediğim programlar hangi cd'de bunları bulamadım. apt-get --download-only denedim ancak paketler cd'de olduğu için zaten indirilmiş olarak algılanıyor. /var/lib/apt/lists altından paketi bul, yolunu bul, cd den kopyala da pek mantıklı gelmedi açıkcası. dpkg-repack de pek sağlıklı olmayacak diye düşünüp buraya bir sorayım dedim.
Bunun için bir araç veya yöntem var mıdır ?
--
Osman Yüksel