Re: Fwd: sarge kurulum problemi

Ben de ilk basta ses kartimla ilgili sorun yasamistim,
Cagatay Tengiz arkadasimiz sunu onermisti o zamanlar
# lsmod|grep snd
# lsmod|grep sound
once butun ses modullerini silin
# rmmod modul_adi

modconf ile ses kartinizin suruculerini kontrol edin.
alsaconf ile ses kartinizi tanimasini saglayin ve reboot'dan sonra ses
karti calisacaktir. (alsamixer ile sesi acmayi unutmayin:)

iyi calismalar

Baybars