Re: Wine,Cedega ile ilgili yardim, ve ayri birkaç soru

Emre Nalbant wrote:

-Arkadaslar bu mesajı Wine ve Cedega adlı emulatorlerle uzunca ugrasip yüzüme gözüme bulastirdiktan sonra artik atmaya karar verdim. Birinin yardimina ihtiyacim var. Bu programlardan anlayan biri bana özelden ulasabilirmi ortalikta oyun tartismayalim.. Tesekkurler

LC_ALL=C cedega oyun.exe şeklinde çalıştıra bilirsin saçma sapan hatalar alırsan kullanıcı dizinindeki .transgaming ve .transgaming_global dizinlerini silip tekrar çalıştırabilirsin.

-Ve ortaya bir sorum olacak: Her masaüstündeki Home klasörünü actigimda önce : View Failed, The Audio view encountered an error while starting up. The location cannot be displayed with this viewer.. diye bir kutucuk geliyor ardından: The Application "nautilus-audio-view" has quit unexpectedly.. diye bir kutucuk geliyor. Ama Home açiliyor. Gelen hata mesajlarının nedeni nedir?

-Bir soru daha: Şu an mp3 dinlerken veya mpeg izlerken ses alabiliyorum ama "Volume Control"'dan ayar yapamıyorum.(No mixer elements or devices found) Mixer programimi cekmem gerek?

sorun mixer programından değil. tahminimce ses kartın nforce

apt-get install gnome-media libesd-alsa0 bu paketleri yükledikten sonra masaüstü ayarlarında multimedia sistemleri seçicisi diye bir şey olacak oradan girişi esdsink yap

-Bana kullanımı rahat, görünümü güzel birer mp3 çalma programi ve mpeg yürütme programi tavsiye edebilirmisiniz?

xmms mplayer xine rhytmbox hepsinin skinleri var sitelerine bak orda zevkine uygun bir skin bulursun mutlaka

begin:vcard
fn;quoted-printable:Emre  Kad=C4=B1o=C4=9Flu
n;quoted-printable:Kad=C4=B1o=C4=9Flu;Emre
email;internet:kadiogluemre@gmail.com
note;quoted-printable:Emre Kad=C4=B1o=C4=9Flu TM =
	=0D=0A=
	Bir Markad=C4=B1r, Her Hakk=C4=B1 Sakl=C4=B1d=C4=B1r.
version:2.1
end:vcard