Fwd: sarge kurulum problemi

emre hocam öncelikle yeni bir linux kullanicisi olarak biraz tecrubesizim
acpi=off noapic nolapic  seceneklerini ekledim ayni sonucu verdi
elimde knoppix yok dogrusu kerneli nasil kopyalayacagimida bilmiyorum...
son olarak chroot ile yeni kernel yukleme islemini debian cd si ile
boot edip ilk gelen ekranda bu komutu calistirdim chroot yok diye bi
mesaj aldim chroot komutunu nerde calistiracagimi bilemedim
yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim