pure-ftp

Selam,

Debian uzerine pure-ftpd (1.0.19-4) kurdum normal kullanicilar ile gayet guzel calisiyor.
Ancak sanal kullanicilar ile calistirmayi birturlu beceremedim.
Kullanıcıları olusturuyorum ancak login olamiyorum.
Loglarda soyle bir hata ile karsilasiyorum
-----
Feb 3 14:57:45 castle pure-ftpd: (?@192.168.5.1) [INFO] New connection from 192.168.5.1 Feb 3 14:57:52 castle pure-ftpd: (?@192.168.5.1) [WARNING] Authentication failed for user [webftp]
Feb  3 14:58:00 castle pure-ftpd: (?@192.168.5.1) [INFO] Logout.
-----
Dokumanlarda anlatildigi gibi virtual kullanicilar icin gercek bir kullanici tanimladim. Klasor izinleri
sifreler vb. herseyi defalarca kontrol ettim ancak bir çözüm bulamadım.
Bu arada pure-ftp nin baslangic secenekleri su sekilde
/usr/sbin/pure-ftpd -l pam -u 1000 -E -c 10 -A -O clf:/var/log/pure-ftpd/transfer.log -C 5 -j -k 90 -B
Bu sorunu nasıl halledebilirim ?

İyi Çalışmalar
Soydan T. Renkmen