sarge kurulum problemi

 Ardadaslar merhaba linux ile tanisali 2 ay oldu ilk olarak fedora
kurdum kullandim kurulumda sorun yasamadim

Bundan sonraki calismalarimi debian de devam etmeye karar verdim

Debian sarge kurulumunda sorunum su

http://ftp.acc.umu.se/pub/cd-images/debian-weekly/i386/  adresinden
sarge nin 15 cd sinide indirdim.

Dell gx 280 makinam var maxtor 80 gb sata disk Ati radeon x300 ekran
kartı 1gb ram v.s.

Kuruluma başladım linux26 ile disk yapılandırmamı 40gb 40 gb olarak
iki bolum seklinde diskim ilk bolumde ntfs xp var linux u ikinci
bolume kuruyorum 1 gb swap kalan kismi home olarak yapilandirdim

Sonra kurulumu bitirdi ve sistemi yeniden baslattı

Acilista grup ta xp ve linux menusu geliyo linux secip boot ediyorum
ve asagida ki parametreler geliyo ve klavye islem yapmiyo oyle kaliyo

Booting 'debian GNU/Linux,kernel 2.6.8-2-k7-smp'

Root (hd0,1)

Filesystem type is ext2fs,partition type 0x83

Kernel    /boot/vmlinuz-2.6.8-2-k7-smp root=/dev/sda2 ro

İnitrd  /boot/initrd.img-2.6.8-2-k7-smp

[linux-initrd@0x37b62000,0x48d000 bytes]

Savedefault

Boot

Uncompressinglinux ...ok, booting the kernel

Burada bu sekilde kaliyo

Tesekkurler...