Re: NTFS diskim salt okunur olarak gözüküyor

Çekirdekteki ntfs yazma desteği çok kötü diye bilmekteyim. tavsiye edilmiyor yazım işlemi (yine de denemek isterseniz sanırım kernel derlemek zorundasınız). Ancak windows'daki ntfs.sys'yi kullanarak yazma/okuma işlemini halleden captive isimli bir yazılım mevcut. Ne derece sağlıklı bilemiyorum ancak iş görebilir.

http://freshmeat.net/projects/captive/
http://www.jankratochvil.net/project/captive/