Re: NTFS diskim salt okunur olarak gözüküyo r

Merhaba,
ntfs dosya sistemine yazabilmeniz icin cekirdeginizi ntfs yazma
destegini ekleyerek derlemeniz gerekir,

cekirdek konfigurasyonunda,
dosya sistemleri,
DOS/FAT/NT dosya sistemleri

ntfs dosya sistemine yazma destegini isaretleyerek cekirdeginizi
derlediginizde, isteginiz gerceklesir.

iyi calismalar

Baybars Uzunoglu