Re:nvidia ile ilgili ilginç problem

Devrim Esentürk şöyle yazmıştı:

Toshiba s3000-601 üzerinde Debian 3.1 sarge kernel 2.6.8-2-686 kullanıyorum. Grafik kart olarak nvidia geforce2 go var. Nvidia yöntemleri ile sürücümü kurdum. XF86config dosyasında driver'ı nvidia olarak değiştirip gdm'yi başlatınca monitörüm kararıyor ve hdd'nin led ışıklarında hiç bir hareket göremiyorum. Bu nedenle güç düğmesinden bilgisayarımı kapatmak zorunda kalıyorum. Şu an vesa sürücüsü ile xserveri başlatabildim. aşağıya lsmod, lspci ve xf86config çıktılarını ekliyorum. vesa sürücüleri ile bilgisayarımı kullanamam çünkü ofiste harici bir monitörüm var ve vesa sürücüsü ile doğru görüntü alamam.

vesa sürücüsü ile harici monitörden doğru görüntü alamamakla neyi kastediyorsunuz? Benim de dizüstünde şu anda vesa sürücüsü çalışıyor. Masaüstünün monitörüne bağlayıp görüntü almakta hiç bir sorunum yok.