Re: xorg ve xfree86

Asagidaki iletiyi birkac gun once liste yerine yanlislikla ozele
gondermistim.  Benzer durumlarda uyarici olmasi bakimindan tekrar
gonderiyorum.

* Yucehan Kutlu [2005-01-28 16:07:15-0800]
[...]
> deb http://archive.ubuntulinux.org/ubuntu hoary main
> multiverse

Sadece Xorg icin olsa bile, boyle Ubuntu + Debian mix edilmis bir
sistemi hic onermiyorum.  Guvenlik ve turlu paket yonetimi sorunlariyla
karsilasirsiniz.  Ayrica Ubuntu ve Debian arasinda binary uyumlulugu
_garanti edilmiyor_.  Ubuntu ile Debian arasinda bir secim yapsaniz daha
dogru olur.