Re: xorg ve xfree86

Yucehan Kutlu yazmış:

Merhaba

#apt-get remove xserver-xfree86 xfree86-common

Komutu hem yukardaki paketleri sildi hemde sisteme
xorg yüklenmesini sagladi

xorg u yükledim ve aktiflestirdim ama bilgisayar her
açildiginda

Temalarda hata veriyor ve de CTRL+ALT+F* ile konsola
giremiyorum inittab ta dogru gözüküyor,bazi Türkçe
karakterler çikmiyor,alt Gr tusu da çalismiyor
Bunlari düzeltmenin ve ya tekrar xfree86 ya geçmenin
bir yolunu biliyor musunuz?

Tesekkürler