Re: xorg ve xfree86

Merhaba,

# apt-get remove xserver-xfree86 xfree86-common

dediginizde xorg paketlerinin kurulmasi normal ve kurulduktan sonra

# apt-get install xlibs

dediginizde XKB ile ilgili dosyalar yuklenir ve buyuk ihtimalle xkb
ile ilgili hatalar aliyorsunuzdur.

eger xorg'u tekrar yapilandirmak isterseniz,

# dpkg-reconfigure xserver-xorg

komutunu verebilirsiniz.

iyi aksamlar
Baybars