Cmi 8738 Seskarti acilista hata Alsa(DEBIAN SARGE)

 Makinemin özelikleri

Seskarti: C-Media CMI8738-PCI
Ekrankarti: Nvidia GeForce4 MX460 (64MB)
Sabitdisk: Seagate ST380020A (80 GByte/5400 UPM/ATA100)
Anakart: MSI MS-6513
CD-RW: Sony CRX-175A1 (40X CD, 24X CDR, 10X CDRW/ATA33)
DVD-Rom: Artec DHI-G40 (16X DVD, 40X CD/ATA66)
Chip: Intel 854D
Islemci: P4 2.0 GHZ (L2:512kb)
Güc kaynagil: Fortron/Source FSP250-60TA (MDN), 250 Watt
Ethernet: 10/100 MBit Ethernet, Realtek RTL8100BL

Bide Logitechin 4.1 lautsprecher ar
Bilgisayarda Debian Sarge var.Kde 3.3.1, ve xmms.
Kernel: 2.4.27-1-386

Oss plugun ile benim öndeki 2 hoperörden ses geliyordu,ama hepsinden degil.
Bende benim SPDIF cikisini kullaniyordum.Onu kullanayim dedim.ALSA nin
sitesinde destekledigini gördüm.

Bu sitede yaziyor,ama ne dediklerini anlamadim.
http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php?company=C-Media&card=.&chip=CMI8338%2C+CMI8738&module=cmipci

Sonra da
apt-get install alsa yaptim. ve birkac baska seylerde indirdi.
Ardindan alsaconf komutunu yazdim.Ordada PCI tanimadigin yazdi ve bu
hatayi cikardi
.

modinfo: snd: no module by that name found
modinfo: snd: no module by that name found
modinfo: snd: no module by that name found
Unloading sound driver modules...done.
Building card database

Sonrasinda ise Bilgisayar bir restart cektim,ve ardindan KDE acilir
acilmaz su hata cikti

Sound server informational message:
Error while initializing the sound driver:
device /dev/dsp can't be opened (No such device)
The sound server will continue, using the null output device.

bunu yazarsam su hata da cikiyor

alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such device

Ardindan ALSA nin resmi sitesinden DIRIVER,LIB,UTIL ve OSS
archivlerini indirdim,
Ye bunlari acdim, ve sonra driver dosyasinda su komutu yazdim

./configure --with-sequencer=yes --with-oss=yes --with-cards=cmipci

Burdada hata cikiyor,CMIPCI diye bisey yok diye.
./configure --help yazdigimda bu seskarti yazyiyor.
Modconf install yaptim,ordandan CMIPCI sectim onu install yapsin diye.
Oda hata cikartiyor.yaptim diyor,ama yine giriyorum,CMIPCI yaninda bir eksi var.
Yani install yapmamis

Bundan sonra ne OSS den NE de ALSA dan ses cikti,yani hic ses felan gelmedi.
Google den aradim,Baska yerlere baktim ama nafile.
Bende zaten yani basladim,LINUX acemyim.