Re: Debian Menüleri Güncellenmiyor..! :(

debian menu icin 'menu' isminde bir komut var (paket ismide menu) ve sanirim bu komutun birde guncelleme parametresi var. onu kullanarak debian menunu guncelleyebilirsin.

# man menu

Deniz

Alper KANAT wrote:

Merhaba,

GNOME içerisinde bir program yüklediğimde, yüklediğim program Debian'ın kendi menüsüne belirmesine rağmen GNOME'un kendi menüsü içerisinde (atıyorum Çokluortam>Grip) belirmiyor. Eylemler>Son Kullanılan Belgeler'deki silme olayına bastığımda bir daha GNOME'a login olana kadar silme olayı gerçekleşmiyor. Aynı şey Nautilus için de geçerli... Bir ZIP dosyasını açtığımda refresh etmeden göremiyorum klasörü ya da dosyaları....

Arkadaşımda herşey normalmiş.. Ben dün ev dizinimdeki tüm GNOME dosyalarını temizleyip en baştan tüm ayarlarımı yapmama rağmen aynı olayı yaşamaya devam ediyorum. Acaba birşeyleri eksik mi kurdum GNOME ile ilgili ?

Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Teşekkürler..