USB Flash Disk Sorunu

Merhaba Arkadaşlar,

Debian'da birçok sorunum öyle ya da böyle üstesinden geldim; çoğu da sayenizde oldu. Öncelikle bu yüzden teşekkür ederim. Şu anda ufak bir sorunum var ve nedeni hakkında en küçük bir fikrim bile yok..

128 MB'lık bir USB flash disk'im var. Taktığım zaman otomatik olarak tanınıyor ve /dev/sda1 altında duruyor. Bunu mount /dev/sda1 /mnt/flash diyerek sisteme bağlayıp kullanabiliyorum. Ancak GNOME altında ufak bir problemim var. Klasör açmak vb işlemleri yapmak istediğimde Yeni klasör oluşturulurken geçersiz parametre hatası diye bir hata alıyorum. Ama konsoldan işimi rahatlıkla halledebiliyorum. Fakat bu kez de örneğin mkdir Universite dediğimde (U büyük harf olarak yazıyorum) klasörün universi diye oluşturulduğunu görüyorum.

Bu olayın hal, dbus veya udev üçlüsünden biri tarafından oluştuduğunu düşünüyorum. gnome-volume-manager da yüklü.. Gerekli seçenekler de yüklü.. Bugün fotoğraf makinesini takınca birşeyler çıktı fotoğraf aktar falan diye ama denediğimde çalışmadı. CD takınca otomatik bağlama gibi bir durum da yok ayrıca...

Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Teşekkürler...

--
Alper KANAT
http://raptiye.org