Re: Samba'yla Yavaş Transferler

Merhaba,

Sal, 2005-01-18 tarihinde 22:37 +0200 saatinde, Alper KANAT yazdı:
> Merhaba,
>
> Yurtlarda nete bağlanmak için pppoe kullanıyoruz. (çok alakalı mı
> bilmiyorum) Linux'dayken arkadaşlarımla dosya transferini Gaim'den
> gerçekleştiremiyorum çünkü Windows'daki kadar hızlı transfer edemiyor.
> (MSN) Bu nedenle Samba'yı kullanmak istedim.
>
> Config dosyamı ekte gönderiyorum. Aynı odadaki arkadaşımın Windows XP'li
> bilgisayarından \\tunix diyerek makineme bağlanıyorum. Paylaşımlarımdaki
> MP3 dosyalarından birini indirmek istiyorum ki kendisi yaklaşık 3-4 MB
> civarı birşey.. Ve bu transfer yaklaşık 5 dk sürüyor. Film indirmek
> [...]

Bu konu ile ilgili daha onceki theared'lerde bir kac sey onermistim.
Belki gozunuzden kacmis olabilir veya soyledigim yontemleri denemis
sonuc alamamis olabilirsiniz.

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/01/msg00115.html

Ozellikle XP makinedeki webclient servisini devre disi birakip
deneyebilir misiniz?

Sahsen sorunun samba ayarlarinizdan olabilecegini pek zannetmiyorum
acikcasi.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin