Re: Debian nereye?

e2e wrote:

Ben oyle dusunmek istedigim icin mi oyle geliyor bilmiyorum ama Debian
GNU/Linux'un kullanimi, ve apt basta olmak uzere topladigi alkislar her
gecen gun daha da artiyor sanki.

d-i ciktiktan sonra kullanici sayisinda gozle gorulur bir artis oldu
sarge ciktiktan sonra resmi sunucular gocerse hic sasmam. daha bunun userlinux'u var.

NewsForge'daki http://os.newsforge.com/os/05/01/11/0129210.shtml?tid=2
bu yazida RPM tabanli linux dagitimlarini upgrade ederken yasadigi
problemler nedeniyle, linux dagitimlarini upgrade etmemeyi oneren birine
verilmis yanit var.

ilk yazinin yorumlarina bakarsaniz zaten debian kullanicilari yeterince baskin bir sekilde cevap vermislerdi, "rpm cehenemi" yasayan elemana

iyi gunler

-aab
http://www.bayazit.net/alphan/