Debian SSS ve Ipuclari ile ilgili gelismeler

Merhaba,

Hatirlanacagi uzere gecenlerde Debian ile ilgili SSS ve Ipuclari
olusurma konusunda liste uzerinden fikir alis-verisi yapmistik. Bu konu
ile ilgili bir kac gelismeyi aktarmak istiyorum.

http://www.linuks.mine.nu/debian-faq-wiki/ adresinde gercekten uzerinde
ciddi emek verilmis ingilizce bir calisma var. Bu calismanin tamamini
yada buyuk bir kismini alip Turkce olarak sunmak icin Sayin Gürkan
Sengün'den iznini istedim. Sagolsun kendisi boyle bir calisma icin
ordaki verileri memnuniyetle kullanabilecegimizi ifade etti. Hatta
calisma tamamlaninca Turkce olarak olusturacagimiz bu yapiya uygun bir
yerden link'de vererek calismanin daha fazla kisiye ulasabilmesine, daha
fazla kisinin istifade edebilmesine olanak saglayacak. Kendisine bu
baglamda Turk Debain kullanicilari adina tesekkurlerimi sunarim.

Bende bunun uzerine bir wiki kurup bahsi gecen mevcut calismayi bizim
sistemimize aktarma calismalarina basladim. Su an sadece yapinin
olusturulmasi kismindayim. Vakit buldukca bununla ilgilenip, ana sablonu
olusturduktan sonra ceviriler icin yine degerli liste uyelerinin
yardimini talep edecegim. Vakti musait olan arkadaslar ile guzel bir SSS
ve ipuclari veritabani olusturmaya calisiriz.

Debian-tr uzerinde daha once "SSS gonder", "Ipucu gonder" seklinde
yapilar aktif etmistik yapiyi wiki tabanli olarak yeniden organize
ettigimizden dolayi o yapi islevini yiterecek ancak belirtmek istedigim
nokta Debian-tr uzerinden bazi arkadaslarimiz SSS veya Ipucu
gonderiyorlar onlari su an aktif etmiyoruz ancak gondermeye devam
etsinler ki bir taraftan orada da biriken verilerimiz olsun onlari yeni
yapi tamamlaninca oraya aktaralim.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin