Re: Debian Grubu - Istek

* Serdar Aytekin [2005-01-14 21:13:21+0200]
[...]
> [...]
> alacak bir inceleme yazisi. Sarge neler getirdi (veya getirecek)
> tarzinda bir inceleme yazisi sunulabilir. Bununla ilgilide Recai Bey'in
> daha onceden yapmis oldugu karalama mahiyetinde ufak bir calismasi var,
>
> http://www.debian-tr.org/?q=aggregator
>
> Debian-Installer hakkinda bence cok guzel teknik derinligi olan bir
> yazi. Bu yaziyi Recai Bey'inde iznini alarak, mevcut halini bir miktar
> daha zenginlestirip mevcut konunun butunlugunu de bozmadan baska
> eklemelerde yaparak sunmaya calisabiliriz. Yada bu konuda Recai Beyin
> farkli bir yaklasimi yada fikri olursa onu seve seve listede

Yazdigim veya yazacagim herseyi benden izin almaksizin istediginiz yerde
kullanabilirsiniz :-)  Hafta sonunda o karalamayi biraz daha duzenli
hale getirmeye calisirim.

> [...]
> adina elimden gelen gayreti gostermeye calisirim. Liste uyelerininde bu
> konudaki fikirlerini duymak beni memnun edecektir.
>
> Dedigim gibi farkli onerisi olan yada ben su tarz bir calismanin
> sunulmasi taraftariyim diyen veya daha onceden yapilmis soyle bir
> calismam var bunu uygun degilse bile daha uygun hale getirip sunabilirim
> diyen varsa onlarinda kesinlikle degerlendirilip ortak bir karara
> varilip biran once yapilacak isin konusunu ve ne zamana kadar teslim
> edilecegi gibi konularida halledip ise baslamak gerekli diye

Debian'i derli toplu tanitan bir yazi olarak Enver'in yazisinin da
degerlendirilmesi guzel olur.

> Sonraki sayilar icinde bu konu ile ilgilecenek ufak bir grup
> olusturulmasininda uygun olacagi kanisindayim.

Serdar, bence bu isi sen yonetirsen cok guzel olur.  E-dergi icerigi
debian-tr ile paralel olarak yurutulebilir bence.  Bir de Murat'in
onerdigi gibi Debian yerellestirmesiyle ilgili bulten nevinden bir
seyler hazirlamamizda yarar var.  Ilk sayi icin degil ama sonraki
sayilar icin boyle birsey hazirlayabilirim.