Re: Debian Grubu - Istek

Cum, 2005-01-14 tarihinde 17:39 +0200 saatinde, Erhan Ekici yazdı:
> Merhabalar...

> 1 Subat diyebiliriz. format olarak duz metin tercihimiz. Arzu edilirse OOO
> formatinda da olur. Bizim icin sakincasi yok.

Cok fazla suremiz yok bu durumda.

> Yalniz eger bu grup kendi icinde ufak bir ekip olusturup e-dergi calismamiza
> surekli desktek saglarsa(2 ayda bir debian bolumu icin bir calisma gerek o
> kadar)
> bizlere cok buyuk destek olmus olursunuz.
>
> Bu ufak grubu nasil olusturabiliriz. Bu grubu(dergi icin) kim organize edebilir?
> Kimler ugrasmak ister?

E-dergi tarihinin ilk sayisi icin cok az sure kalmis olmasi sebebiyle
belki ilk sayi icin organize olma konusunda bir takim sorunlar
cikabilir. Bu kadar kisitli bir zamanda herkesin bos gunleri birbirine
ortusmeyebilir. Bu acidan ilk sayi icin bu isi hemen bir iki kisinin
gonullu olarak ustlenip halletmesi gerekir. Zira siz lutfedip boyle bir
calismada Debian'in bir bolum ayirmisiniz bizlerinde Debian gonulluleri
olarak size ilk sayi icin karinca kararincada olsa birsey sunmamiz
gerekir diye dusunuyorum. Aramizda bir kac sayfalik yaziyi hazirlayip
boyle bir calismaya tasiyamamak beni sahsim adina uzer.

Bence bir iki gun bekleyip bu listeye bu konu ile ilgili gelecek
onerileri, fikirleri degerlendirelim, ilk sayi icin ben soyle bir yazi
sunabilirim diyecek varsa o arkadasimiza destek olalim, elimizden
geldigince isi hizlandirmaya calisalim.

Sayet ortak bir paydada birlesmekte gecikecek olursak veya birlesemezsek
ben nazicane birseyler karalamaya calisirim.

Aklima e-dergi icin en cok yatan konu Sarge'yi teknik detaylari ile ele
alacak bir inceleme yazisi. Sarge neler getirdi (veya getirecek)
tarzinda bir inceleme yazisi sunulabilir. Bununla ilgilide Recai Bey'in
daha onceden yapmis oldugu karalama mahiyetinde ufak bir calismasi var,

http://www.debian-tr.org/?q=aggregator

Debian-Installer hakkinda bence cok guzel teknik derinligi olan bir
yazi. Bu yaziyi Recai Bey'inde iznini alarak, mevcut halini bir miktar
daha zenginlestirip mevcut konunun butunlugunu de bozmadan baska
eklemelerde yaparak sunmaya calisabiliriz. Yada bu konuda Recai Beyin
farkli bir yaklasimi yada fikri olursa onu seve seve listede
degerlendiririz.

Ben sahsim adina ilk sayida Debian ile ilgili birseylerin bulunmasi
adina elimden gelen gayreti gostermeye calisirim. Liste uyelerininde bu
konudaki fikirlerini duymak beni memnun edecektir.

Dedigim gibi farkli onerisi olan yada ben su tarz bir calismanin
sunulmasi taraftariyim diyen veya daha onceden yapilmis soyle bir
calismam var bunu uygun degilse bile daha uygun hale getirip sunabilirim
diyen varsa onlarinda kesinlikle degerlendirilip ortak bir karara
varilip biran once yapilacak isin konusunu ve ne zamana kadar teslim
edilecegi gibi konularida halledip ise baslamak gerekli diye
dusunuyorum.

Sonraki sayilar icinde bu konu ile ilgilecenek ufak bir grup
olusturulmasininda uygun olacagi kanisindayim.

> Desteginiz icin tesekkurler..
>

> iyi calismalar,
> Erhan Ekici

Saygilarimla,