Re: kernel-headers hatasi

evet haklisiniz
sadece 2.6.9-9 paketini kurmustum
onu geri alip, kernel-headers-2.6.9-1 ve kernel-headers-2.6.9-1-686
paketlerini kurunca hatayi almamaya basladim
kernelim 2.6.9-1-686

dediginiz gibi modul derleme islemi icin ugrasiyordum (ati vga driver)
ve hata aliyordum

sonuc olarak duzeldi, modul de kuruldu, tuxracer oynayabiliyorum artik :)

tesekkur ederim

* bu arada liste yoneticilerinden rica etsem, listeden giden maillere reply to: kismina listenin adresini ekleyebilirler mi,dalginliktan her replyda gonderene gidiyor mesajlarim