Re: 1 GB lik ram 885 MB olarak gozukuyor !!! (sorun bendenkaynaklaniyor)

Merhaba,

*Emre Kadıoğlu <emrek@gawab.com>
> Merhaba,
>
> 2 adet 512 mb ddr 400 ram im var sistemi öntanımlı kernel ile açtığımda
> bunu 1 GB olarak görüyor fakat geçenlerde 2.6.10 kernelini derledim
> yeniden bir config yaptım ama gördüğüm kadarıyla bir hata yaptım ve 1GB
> lik rami 885 olarak görüyor config dosyamın içeriğini ekte gönderiyorum
> neyi eksik yapmış olabilirim?
> /* kernel konfigürasyonu yaparken mtd devices ve high mem bolumlerini
> eklemedim belki bunlardan da olabilir ama sanmıyorum */

Kernel konfigurasyonunda 1 GB veya uzerindeki belleklerin kullanilabilmesi icin "High Memory
Support" kismindan sizin icin uygun olani (4 GB) secmelisiniz. Aksi takdirde bellek alaninin sadece
ZONE_NORMAL (16 Mb - asagi yukari 880 Mb olan kismi) olarak tabir edilen kismina kadar ulasim
saglayabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin