1 GB lik ram 885 MB olarak gozukuyor !!! (sorun benden kaynaklaniyor)

Merhaba,

2 adet 512 mb ddr 400 ram im var sistemi öntanımlı kernel ile açtığımda
bunu 1 GB olarak görüyor fakat geçenlerde 2.6.10 kernelini derledim
yeniden bir config yaptım ama gördüğüm kadarıyla bir hata yaptım ve 1GB
lik rami 885 olarak görüyor config dosyamın içeriğini ekte gönderiyorum
neyi eksik yapmış olabilirim?
/* kernel konfigürasyonu yaparken mtd devices ve high mem bolumlerini
eklemedim belki bunlardan da olabilir ama sanmıyorum */

# cat /proc/meminfo
MemTotal:       906336 kB
MemFree:        567472 kB
Buffers:         27856 kB