Re: Debian Grubu - Istek

Merhabalar...

Quoting Murat Demirten <murat@debian.org>:

> Edergi aylık periyotta mı hazırlanacak? Aylık ise daha kapsamlı yazılar
> olabilir. Haftalık olacaksa benim önerim, debian-tr.org altında
> planladıÄ?ımız bir püf noktaları, debian-spesifik uygulama
> tanıtımları
> gibi bölümün içeriÄ?ini kullanmanız yönünde olur.
>
> Edergide 1-2 sayfa da yerelleÅ?tirme çalıÅ?malarında bu ay neler
> yapıldı?
> olabilir.
> Her grup, bir paragraf özet bilgi gönderebilir, iÅ?te
> Debian-L10n-Turkish'te bu ay Å?unlar oldu, sonraki planlarımız Å?unlar vb.

uzulerek belirteyim ki ne haftalik ne aylik ilk ongoru 3 aylik idi. PDF olarak
hazirlaniyor.

Simdi dergi icerigi icin Gnome Turkiye& KDE Turkiye & Debian topluluklari
irtibat kuruyoruz. Onlara belirli sayfalarin sorumlulugunu vererek bu periyodu
2 ayda bir veya ayda 1 yapabiliriz. Bu hep beraber karar alabilecegimiz bir
surec. yeterli destek ve icerik saglanirsa ayda bir yapilabilir.

Ama oncelikli hedefimiz ilk sayiyi cikarmak. Debian grubu gerekli hazirligi
yapip bize alin bizim bolumumuz 2 sayfa hazir derse cok sevinecegiz.

Desteginiz bizim icin onemli.

iyi calismalar,
Erhan Ekici
LKD E-Dergi Calisma Grubu