Re: debian kurmak... :(

On Thu, 2005-01-13 at 12:35 +0200, ozguc gonul wrote:
> Asıl öğrenmek istediğim, netinstalla kurulum yaptıktan sonra, sadece
> x-window,gnome gibi zaman alan paketleri cdden nasıl yükleyebilirim.
> Kurulumda ftp kaynağını gösterdikten sonra apt-cdrom add le mi
> yapmalıyım (kibu olmadı), yoksa CDROM kaynağı gösterip, x-win ve gnome
> kurduktan sonra, sources.list i ftplere göre mi ayarlamalıyım. Kaynağı
> cd gösterip, masaüstünü seçmediğimde (kde istemediğimden), kurulumu
> bitirip konsoldan paket yüklemesi yapamadım. kafam karıştı, baya yordu
> beni, umarım anlaşılır yazmışımdır.

Yanıtınızın cevabı /etc/apt/sources.list dosyasının içinde. Geçici
olarak, kullanmak istemediğiniz paket deposu satırlarının başına "#"
işareti koyun, istediğiniz paketleri kurun, sonra eski haline getirin.
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/