Re: formatlamadan disk bolumlendirme (resizing)

Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim.

 bilgisayarımda akım düzenleyicili ups var ve ayrıca jenaratör var
elektrik olayının pek sorun olacağını sanmıyorum. ama bu değiştirme
olayını boot edilmiş sistemde yapmak mı daha güvenli olur yoksa knoppix
cd siyle açıp ordan bu işlemi gerçekleştirmek mi daha güvenli olur.
Yoksa hiç bir fark olmaz mı?

ps:.88 GB lik veriden olmaktan korktuğumdan  bu paranoyak cahilce
soruları soruyorum kusura bakmayın

Çrş, 2005-01-12 tarihinde 13:39 -0500 saatinde, Ali Alphan Bayazit