Re: wiki ile debian sss veritabani

>Katiliyorum.  Hatta orada biraz daha soyutlama yapmak mumkun.  Dagitima
>ozel sorular icin sadece Debian degil; Ubuntu, Slackware, Fedora vs.
>hepsi etiketlenebilir.  Bu listeyi actigimiz ilk gunlerden bu yana
>Debian'a, bilhassa paket yonetimine ozel cok soru-cevap oldu.  Yani
>SSS'in Debian bolumunun cok zengin olacagina eminim :-)  Bir ara boyle
>bir ise girismistik aslinda, fakat yarim kaldi.  Her zamanki mesele,
>insan kaynagi...  Boyle durumlarda ise on ayak olacak, yuku sirtlayacak
>arkadas kimse nihai karari buyuk olcude ona birakmayi tercih ederim,
> [...]

Asagida verecegim adreste cok guzel olusturulmus bir debian faq var. Benim
kafamdaki dusuncede buna benzer bir yapi olusturmakti aslinda.

http://www.linuks.mine.nu/debian-faq-wiki/

Olmazsa ben firsat buldukca buradan da faydalanip Debian ile ilgili Turkce SSS
olusturulmasi konusunda bir calisma yapmaya calisayim. Elimizde bir miktar
hazir SSS olsun daha sonra bunlari ne sekilde degerlendirebilecegimize karar
verelim. Yani ben ilk etapta wiki veya benzeri bir yapi kullanmaksizin text
olarak bir yere hatirima gelen veya sagdan soldan esinlenerek bulacagim
sorulari ve cevaplarini hazir etmeye calisayim. Hem bir nevi baslangic olmus
olur daha sonra bunu uygun bir ortama aktarip (sss.linux.org.tr veya
debian-tr.org veya her ikisine birden :) ) uzerinde gelistirme calismalari
yapabiliriz.

Yalniz sss.linux.org.tr de sunmaya karar verirsek Recai Bey'in onerdigi gibi
ayri sekilde ele almak (Debian SSS olarak ayirmak) gerekebilir diye
dusunuyorum.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin