Re: unsecure session

Cum, 2005-01-07 tarihinde 12:39 +0200 saatinde, Zeki Çatav yazdı:

> Merhaba,

> Kdm olarak açıyor sanıyorum.

Kdm kullaniyorsaniz Xdm ile ilgili soylediklerim gecersiz olacaktir
zaten. Ancak Kdm'de de sorunun sebebi muhtemelen benzer seylerlerdir.
Sorunun kaynagini bulmak icin icin /etc/kde3/kdm/ icindeki konfigurasyon
dosyalarini incelemek gerekir.

Xdm ile benzer soruna rastlamis dedigim yontem ile gidermistim. Bu sorun
genelde Xdm ile ortaya ciktigi icin Xdm oldugunu varsaymistim.
Gonderdiginiz konfigurasyon dosyalarinda da bir sorun gorunmuyor, emin
olmak icin kendi makinemde denedim sorunsuz calisti. En azindan
belirttiginiz warning mesajina sebep olmadi.

Sayet Kdm kullaniyorsaniz Recai Bey'in belirttigi yontem buyuk ihtimalle
kokten cozum olacaktir. Xdm kullaniyorsaniz da benzer cozumu Xdm icinde
uygulamak mumkun ancak Xdm'de biraz farkli bir durum var.  Xdm,
x-window-system paketine bagimli apt-get ile Xdm'i kaldirmayi denerseniz
sonuc husran olabilir. Xdm'i kaldirip yeniden kurmak icinde

dpkg -r --force-depends xdm
apt-get install xdm

komutlarini uygulayabilirsiniz.

Bu hataya neden olabilecek baska bir durumda

http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?threadId=90635

adresindeki gibi display yoneticisinin /etc/inittab icerisinden
tetiklenecek sekilde ayarlanmis olmasi durumu ki bu biraz uzak bir
ihtimal gibi duruyor.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin