Re: shift takılı kalıyor sanki

> Evet boyle bir sorunu ben de birkac kez yasadim.  Tekrar uretilmesi zor
> bir hata bu.  Siz "uzun sure kullaninca" demissiniz, ama buna cok emin
> degilim; baska birseyler sorunu tetikliyor olabilir.  Ben cekirdek
> tarafindan kuskulaniyorum.  Problem gozetimim altinda :-)  Bir hata
> raporu bildirmek icin daha fazla bilgiye ihtiyacimiz olacak.

   Ben de yeni dizüstü bilgisayarıma sarge kurduktan sonra buna benzer bir
sorun yaşamıştım.  Çok üzerinde durmadığım için ayrıntılı incelemedim ama
sanki bazen CAPS'e basılmış ve ışığı yanıyor olmadığı halde küçük-büyük
harfler tersine dönmüştü.  CAPS'in işlevi ise tersine dönmüş gibiydi.
Sonra sağ taraftaki "penceremsi" tuşa basınca normale döndüğünü farkettim.
Sanki bu tuş ışığı (LED'i) etkilemeyen ikinci bir CAPS tuşu gibiydi.
   İlk kurduğum zamanlar bu sorunu farketmiştim ama bir süredir
farketmiyorum.  Ya küçük klavyeye ve bu hatayı düzeltme yöntemine
alıştığım için artık dikkatimi çekmiyor ya da şüphelendiğiniz gibi
çekirdeğe bağlıysa yeni çekirdek sorunu çözmüş olabilir.  İlk kurarken
netinstaller'dan gelen 2.6.8-1-i386 idi sanırım.  Sonra aynısının k7
için olanına geçtim.  Yarın ikisiyle ayrı ayrı açıp hatanın olup
olmadığına bakarak buraya yazacağım.