From: Osman Yozgatlıoğlu [mailto:osmany@datassist.com.tr] Sent: Friday, January 07, 2005 2:36 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: shift takılı kalıyor sanki

Selamlar arkadaşlar,

Evde ve işyerinde iki makinada da olunca donanım problemi olamayacağını düşündüm.
Sarge kullanıyorum
Konsolda uzun süre çalıştıktan sonra evdeki tty1 işyerinde de tty2'de sanki shift tuşu basılı kalmış gibi oluyor.
caps-lock sönükken büyük  harf, yanıkken küçük harf yazıyor.
Harfler neyse de üstteki sayı satırının kullanımı imkansızlaşıyor.
O konsolda logout-login de sorunu çözmüyor.
ilgili tty'deki getty'yi restart etmem de işe yaramadı.

Var mıdır sebebini bilen.

Teşekkürler,
Osman