Re: unsecure session

Merhaba,

Sanirim Xdm kullaniyorsunuz. Xdm X sunucusunu baslatirken kimlik dogrulamasini
yapamiyor (/var/lib/xdm/ altina bir dosya olusturur) ve kimlik dogrulamasini
etkinsizlestiriyor (auth control) buda "unsecure session" hatasini almaniza
neden oluyor. Bir sekilde /var/lib/xdm/ dizin yapiniz degismis veya izinleri
yanlis set edilmis olabilir.

Cozum icin /var/lib/xdm/ dizini yapinizi kontrol edin sayet asagidaki gibi
sekillenmemisse asagidaki sekle getirin.

#mkdir /var/lib/xdm
#mkdir /var/lib/xdm/authdir
#chmod 700 /var/lib/xdm/authdir
#mkdir /var/lib/xdm/authdir/authfiles (bunu yoksa kendiside olusturur aslinda)
#chmod 700 /var/lib/xdm/authdir/authfiles

kullanici ve gruplarida root olacak (root.root)

Sayet bundan bir sonuc alamazsaniz /usr/lib/X11/xdm/ icerisindeki xdm-config
ve Xresources dosyalarinin icerigine bakmak gerekir bu dosyalarin
icerisindeki parametrelerde de degisiklik olusmus olabilir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin