Hotplug

Hazır hotplug konusu açılmışken bir soru da ben sorayım.

Şimdi benim bilgisayarında bir tv kartı bir de ses kartım var
tv kartım ses kartımın bir üst slotunda takılıyken hotplug 1. ses
aygıtını tv kartı olarak algılıyo ve bir sürü programda ek ayar yapmak
gerekiyor hatta wine da hiç ses alamıyorsunuz. hotplug u iptal edip
modprobe.conf u düzenlediğinizde alias sound-card-0  alias sound-card-1
olarak belirttiğiniz de de ses kartını birincil cihaz olarak görüyor
fakat bu sefer hotplug u çalıştıramamış oluyorsunuz hotplug u
çalıştırmak için mutlaka tv kartı ve ses kartının yerini değiştirmek
gerekiyor ama bu seferde ekran kartım çok ısınıyor :) Bu konuda baya bir
uğraş verdim hatta buraya da yazdım ama bir sonuç alamadım. tek
yapabildiğim şey snd-bt* modülünü blackliste ekledim  hotplug önce tv
kartının ses modülünü yüklemedi ses kartım yüklendi daha sonra da
modprobe snd-bt87x komutunu veren bir script ekledim açılışa böyle biraz
cins bir çözüm buldum soruna ama bunu hotplug içinden böyle açılış
scripti eklemeden yapmanın bir yolu var mı dır