Re: debian securitry devam

* bahadir doganeli [2004-11-29 18:11:38+0000]
> dedigim sekilde yaptim fakat hiçbirşey upgrade
> edilmedi fakat hatada vermedi.

security.debian.org sadece stable arsivleri destekler, testing /
unstable'i takip ediyorsaniz bu arsivi kullanmak pek anlamli degildir.
Yani sisteminizdeki paketler bir kere guncellenerek testing/unstable'a
tasinmissa security havuzundaki paketler surum yukseltmeye aday
olamazlar.

> Kafama bir sey takildi
> bu arada diyelim sadece bir paketi upgrade etmem
> gerekiyor bunu komut satirinda nasil
> hallederiz.dselect ve apt-get komutları ile bütün
> paketler upgrade ediliyor.Ben sadece bir paketin
> upgrade edilmesini istersem?

Sorunuzu anlayamamis olabilirim.  'apt-get install paket' zaten bu
istediginizi yapmiyor mu?