Re: Debianda servis başlama sisteminin diğerlerinden farkı?

lutfen webmail kullanmayanlari dusunerek, Turkce destegi duzgun olmayan
webmail sistemleriyle Turkce karakter gondermeyin,
asagidaki yazinin ne oldugunu anlamak icin htmle kopyalamak gerekiyor
-aab

--
Ali Alphan Bayazit <listeci@bayazit.net>