From: Yilmaz Bilgili
Date: 09/12/04 22:19:13
To: Debian
Subject: Courier MTA

Herkese merhaba,

Linux tecrübem çok değil, Debian (Sarge) kullanmaya da yeni başladım.
Groupware özellikleri nedeniyle MS-Exchange alternatifi olarak Courier
MTA kullanmaya niyetlendim, fakat döküman sıkıntısı çekmekteyim.
www.courier-mta.org da zaten kısıtlı bulunan belgeler Debian kurulumuna
uymuyor. Dosya ve klasörler çok farklı yerlerde. Ayrıca bu konu ile
ilgili debian.org da hiçbir döküman göremedim.

Nereden başlayayım, hangi yolu izleyeyim? Başka önerileriniz olursa
onlara da açığım. Yardımcı olursanız çok memnun olacağım.

Selamlar.