Re: Debian Vmware problemi

>öncelikle uname -r komutunu verin
>aşağıdaki gibi bir çıktı alacaksınız
>~$ uname -r
>2.6.9-1-k7

>bu benim kullandığım kernel versiyonu buna uygun kernel-headers paketini
>yüklemek için

>apt-get install kernel-headers-2.6.9-1-k7
>komutunu çalıştırmanız yeterli

>daha sonra konsolda vmware-config.pl
>komutunu verin gerekli moduller derlenecek ve yüklenecektir. Burdan ağ
>ayarlarını yaptıktan sonra vmware i çalıştırabilirsiniz.

ustad uname -r ile kernel versiyonunu öğrendik

~# uname -r
2.6.8-1-686

kernel-headers-2.6.8-1-686 paketi isteme kuruldu ama aynı hatalar
devam ediyor. hiçbir değişiklik olmadı başka bi önerin olabilirmi?
ayrıca vmware yazlik olmadı başka bi önerin olabilirmi?ıp tab tusuna
basınca vmware ile ilgili kullanabilecegim komutlar cıkıyor orada
vmware-config.pl komutu yok. bu komutu vmware in kurulum klasorundemi
bulabiliyoruz eger cevabın evetse vmware nereye kuruluyor ?

yardımların için teşekkürler...