Re: Nokia 6230 Debian

Emre Kadıoğlu, 26-12-2004 11:56 tarihinde şunları yazdı:

| Merhaba,

Merhaba,

[...]

| 1) gnome-bluetooth uygulamasını yükledim. bir dosyanın üzerine sağ
| tuşla tıklayıp send via bluetooth dediğim zaman telefonuma veri
| gönderebiliyorum fakat telefonumdan bir dosyayı göndermek istediğim
|  zaman aygıt bulunamadı hatası alıyorum. Bluetooth menusunde
| etkileşimli cihazlarda bilgisayarımı görüyorum fakat bir dosyayı
| göndermeye çalıştığım zaman telefonum dosyayı gönderecek hiç bir
| cihaz bulamıyor. Bilgisayarıma nasıl dosya gönderebilirim?

"Sistem araçları" menüsünde "Bluetooth File Sharing" gibi bir uygulama
olması gerekiyor bunu çalıştırdığınızda bilgisayarınıza bir dosya
gönderildiğinde kabul edilip edilmeyeceğine dair bir pencere çıkması
gerekiyor.

| 2) Telefonumdaki dosyaları browse edebileceğim bir program var mı
| ya da telefonun 32 mb flash kartı var o kartı herhangi bir yere
| mount edebilirmiyim Belki tutar mantığıyla mount 00:12:62:09:3C:3D
| /mnt/telefon  denedim hiç bir sonuç alamadım hatta bir output da
| alamadım öyle boş bir satır durdu.

tam olarak emin değilim ama sanırım butür bir özellik yok

> [...]
| folder: ********************************************************
| Can't open specified file. Read only ?
|
| bu hatayı alıyorum telefonumda bağlantı kuruldu Debian yazısı
| çıkıyor ve sonra bağlantı kayboluyor. programın readmesinde
| -readonly optionundan bahsediyor bunuda denedim fakat yine aynı
| hatayı veriyor telefonun güvenlik ayarlarını kurcaladım herşeyi
| denedim fakat hiç bir şey değişmedi nette bir arama yaptım orda
| aynı şekilde sarge kullanan ve benim telden kullanan insanlar bu
| şekilde sorunsuz olarak program yükleyebilmişler. Hata nerden

*.jar dosyasını direkt olarak telefona gönderirseniz ilgili bölüme
kaydetmesi gerekiyor

| Yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler

Kolay gelsin

- --
Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

quit   When the quit statement is read, the  bc  processor
~       is  terminated, regardless of where the quit state-
~       ment is found.  For example, "if  (0  ==  1)  quit"
~       will cause bc to terminate.
~    -- seen in the manpage for "bc". Note the "if" statement's logic