RE: sadece indirme

Title: RE: sadece indirme

-----Original Message-----
From: Mehmet Seckiner [mailto:seckiner@yahoo.com]
Sent: Thu 12/23/2004 1:01 PM
To: Debian-user-turkish
Subject: Re: sadece indirme

>Soylediginiz arsivi depo paketlerine ilave ettim
>yalniz bir sorun var. Synaptic programinda mplayer
>diye aratinca 386, 586 ve 686 diye uc ayri paket
>geliyor. K6 ve K7 paketleri sanirim AMD islemciler
>icin olabilir. Fakat bana uygun paket hangisi olabilir
>acaba?

Kullandiginiz islemci Pentium II'den daha üstün bir
islemci ise ve Intel ise o zaman 686 kodlu paketi cekmenizi
öneririm. 386 i80386 ve sonrasi (uyumlu) islemcilerde
calismasi garanti olandir. 586 ise Pentium islemci kusagi
icin, 686 ise Pentium'dan sonraki kusak. Ve evet, K6 ve K7
AMD islemcilere yönelik. Bu paketler arasindaki temel fark
derlenme esnasinda hangi islemci ailesi hedeflendi ise ona
yönelik ekstra optimizasyonlarin yapilmis olmasi. Programin
yaptigi ise göre bu optimizasyonlar ciddi bir artis saglayabilir
ya da gözle görülür, kayda deger bir artis getirmeyebilir.