Re: nvidia xmms debian ??? -6-

Size sole alternatif bir yol onereyim bu sorun da ne kadar yardimci olur
bilemem ama benzer bir kac sorunla karsilastigimda benim isime
yaramisti

simdi nvidia surucusunu kurdunuz. xmms stable surumu kurdunuz. xmms
komutunu verdiniz .... dosyalari bulunamadi hatasini aldiniz fakat siz o
dosyalarin testing surumunu yuklemissiniz.
Bu dosyalarin testing surumundeki isimleri farkli dir buyuk ihtimalle o
dosyalari bu isimle linkle meyi denermisiniz bir ka defa bu tarz bir
hata aldigimda isime yaramisti.
ln -s libmikmod2.so.2 libmikmod.so.2   gibi dier dosyalarin da yeni
surumlerini eski surumlerinin ismiyle linkleyip sonucu buraya
bildirebilir misiniz?