Re: nvidia xmms debian ??? -3- -edited-

first last, 21-12-2004 03:29 tarihinde şunları yazdı:

| apt bunu daha öncede yapmıştı. ben ona xmms sil diyorum o gidiyor
| _kde kdeaddons kdenetwork kicker-applets kopete_ 'yi de siliyor.

Neden bilmiyorum ama saydığın paketler xmms'e bağımlı bu nedenle
silinmesi doğaldır. Bu arada şimdi denedim ne GNOME'da, ne KDE'de ne
de Xfce 4.2rc2 sürümünde XMMS söylediğiniz biçimde davranmıyor.

> [...]
| kicker-applets ... Removing kopete ... Removing xmms ...
| debian:/home/sony#
|
| *SONUÇ* olarak _nvidia sürücüsü yukledikten sonra xmms'in
| çalışmaması bir gerçek_. konsoldan xmms yazdığım zaman aldığın
| hatalara göre gereken programları kurunca xmms düzeldi ama na varki
|

| *apt-get install libvorbis0*
|
| dedikten sonra neden apt gitti başka 224 dosyamı sildi. ??? 14
| upgraded, 5 newly installed, *224 to remove* and 20 not upgraded.
|
| bu apt nasıl çalışıyor yaaa ?
|
| sorunumu daha ayrıntılı okumanız için "*nvidia xmms debian ??? -3-

Aşağıda da göründüğü gibi testing bir makinede libvorbis0a
kütüphanesine ihtiyaç duyan paketlerin bir kısmı görünüyor. Eğer bu
paket bir şekilde daha _eski_ ya da yeni bir paketle değiştirilecek
olursa, yenisi ile değişiminde bazen sorun çıkmamakla beraber,
aşağıdaki listede bulunan paketler kurulu ise hepsi kaldırılacaktır.
Listede kdelibs4 gibi bir paket var, bu KDE'nin en temel
kütüphanesidir ve siz libvorbis in başka bir sürümünü kurmak
istediğinizde KDE ile ilgili olan tüm paketlerinde kaldırılması
apt-get için  gayet normal bir davranış olur.

polaris:/usr/share# apt-cache rdepends libvorbis0a
libvorbis0a
Reverse Depends:
~  noatun-plugins
~  noatun
~  mpeglib
~  mpd
~  mp3splt
~  mp3kult
~  mp3blaster
~  madman
~  libxine1
~  libwvstreams3-vorbis
~  libvorbisfile3
~  libvorbisfile-ruby1.8
~  libvorbisfile-ruby1.6
~  libvorbisenc2
~  libvorbis-perl
~  libvorbis-ocaml
~  libvorbis-dev
~  libtunepimp2
~  libtunepimp-bin
~  libtse3-0.2.7
~  libsnack2
~  libsimage20
~  libshout3
~  libsds0
~  libsdl-sound1.2
~  libsdl-mixer1.2
~  libquicktime1
~  libopenal0
~  libogg-vorbis-header-perl
~  libogg-vorbis-decoder-perl
~  libkonq4
~  libclan2-vorbis
~  libarts1-mpeglib
~  libarts1-audiofile
~  libarts1
~  libapache2-mod-musicindex
~  libapache-mod-musicindex
~  libalogg
~  kwifimanager
~  kwave
~  krec
~  kpresenter
~  konversation
~  konq-plugins
~  knapster2
~  kdemultimedia-kio-plugins
~  kdemultimedia-kfile-plugins
~  kdelibs4
~  kalarm
~  kaboodle
~  k3blibs

Bu arada yeni başlayan birisiyseniz Debian dağıtımlarının paketlerini
karışık kullanmamanızı öneririm. Başınıza gelen bu tür sorunların
üstesinden gelebilmek için tecrübeye ihtiyacınız var. Bence unstable'a
geçin.

Kolay gelsin.

- --
Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

Convention organizer to Linus Torvalds: "You might like to come with us
to some licensed[1] place, and have some pizza."

Linus: "Oh, I did not know that you needed a license to eat pizza".

[1] Licenced - refers in Australia to a restaurant which has government
licence to sell liquor.
~    -- Linus at a talk at the Melbourne University