Re: gnome-settings-daemon

Sorunun çözümünü bulsam da nasıl olduğunu anlayamadım. sistemdeki tüm
dosyaları update ettiğim zaman, g-s-d düzeldi. updtae edilmesi gereken
dosyaların listesini saklamadığım için hangi dosyada update şart onu
da göremedim.

Ama sizinde başınıza gelirse tüm sistemi update etmek işe yarıyor
bilginiz olsun.

--
"may the force be with you."