gnome-settings-daemon

      testing/unstable sistem kullaniyorum. Gnome 2.6 dan 2.8'e  terfi
etmeye çalistim.  depo olarak ftp.tr.debian.org  unstable
kullaniyorum.

      Gnome acilis sirasinda gnome-settings-daemon  çalistirilamiyor
ve defalarca yeniden baslatilinca su hatayi veriyor:
Sistem temalari,  klavye , mouse ayarlari düzenlenemiyor.

"GNOME Ayarları Servisi başlatırken hata oluştu.
Bazı şeyler, örneğin temalar, sesler veya arkaplan ayarları, doğru
çalışmayabilir.
Ayarlar Servisi çok fazla kez yeniden başlatıldı.
Son hata iletisi şuydu:
Child process did not give an error message, unknown failure occurred
Yine de GNOME bir sonraki girişte Ayarlar Serisini yeniden başlatmayı
deneyecek."

-/usr/lib/control-center/gnome-settings-daemon konsolda calistirilinca
hata penceresi ortaya cikiyor, kapatma veya yeniden baslatma
seceneklerini sunuyor.

-yaritilan yeni kullanici ve root olarak olarak girislerde de ayni
sorun devam ediyor.

-Yalnizca xnest ile giris yapilirsa bu hata mesaji alinmadan giris
yapilabiliyor.

-tum gnome bastan kurulum,

-control-center bastan kurulum,

-maillisteleri arastirmalari ve bugzilla arastirmalarinda okudugum
cozumlkeri denedim (dogru sonucu hala bulamadim)

yardimlariniz icin tesekkurler Alp Ozkan

--
"may the force be with you."