Re: centrino wireless network

hocam bu işlemi defalarca yaptım şu ana kadar. Birine debian
yükleyeceğim zaman /var/cache/apt/archieves dizinini bir cd ye
kopyalarım ve netinst cd si ile kurulumu yaptıktan sonra cdden aynen
kopyalarım
cp -rf /cdrom/archieves /var/cache/apt/
daha sonra source.list i duzenlerim
apt-get update komutunu verdikten sonra netten cekmeye gerek kalmadan
yuklerim tabi bazi paketler guncellenmişse onları netten çeker.