centrino wireless network

Evet kendimi tebrik ediyorum.

Bir takim seylerin ters gitmesi ve bazi imkanlarimin
da elversili olmayisi nedeniyle hic de iyi bir kurulum
yapamadim. Moralim cok kotu. Bir de kac aydir debian
kullaniyor olacagim. Bir kere elimdeki
formatlanmayacak partitiondaki paket arsivimi gecerli
sekilde gostermeyi basaramadim. ftp.tr.debian.org
uzerinden saatlerce kurulum yapti. Harika...

Neyse bir dahaki sefere daha hazirlikli baslamaliyim.
Bir ay icerisinde kurmam gereken bi laptop daha var.
Insallah o daha temiz olur.

Niye tebrik ediyorum kendimi. Cunku eski durumumdan
daha kotu durumdayim su an. Font ve klavye ile alakali
sorunlarim cozuldu. Hem konsolda hem KDE' de. Onun
yerine ise locale problemim geldi helal olsun.
Anlatilanlara uygun sekilde yaptigimi saniyorum. Ama
belki bir adimi cokuntu halinde eksik yapip atlamis
miyimdir? Konsole altinda mc problemsiz sekilde turkce
calisiyor. Fakat KDE basladiginda Turkiye yi ulke
olarak sectirmesine ragmen dil olarak Turkce yok.
Menuler vs. hersey ingilizce. Neyse...

Asil meselam cok daha vahim. Beni evin bir kosesine
sIkIsmaya zorladi. Wireless i tanitamadim. Kablomun
uzunlugu kadar ozgurluk alanim var. Eski sistemimde
sorunsuz kurulum yapmistim. Su an 2.6.8-1 kernelim
var. Intel in wireless driverini make komutuyla
derlemeliyim. make komutunun ciktisi su:

asus:/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2# whoami
root
asus:/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2# make
make -C /lib/modules/2.6.8-1-686/build
SUBDIRS=/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2
MODVERDIR=/home/seckiner/download/ipw/ipw2100-1.0.2
modules
make: *** /lib/modules/2.6.8-1-686/build: Böyle bir
dosya ya da dizin yok. Durdu.
make: *** [modules] Hata 2

mc ile klasorleri gezip kontrol edip baktim. Hakikaten
de sozkonusu yerde build adinda bir klasor yok.
Ciktilardan boyle bir klasoru ariyor ve bulamiyor
izlenimi var.

Sagolun.