LaTeX ile nasil güzel görünümlü alinti yaparim?

Title: LaTeX ile nasil güzel görünümlü alinti yaparim?

Merhaba Debian ustalari,

Aranizdaki LaTeX ustalari bana bir konuda yardimci
olabilir mi, yapay zeka dersi icin bir ödev hazirliyorum
ve yazdigim yazinin basinda Lady Ada Lovelace ile Kemal
Ebcioglu'ndan birer alinti yapmak istiyorum. Hani böyle
olur ya, ana metinden ayri, sag tarafa yanasik olur, tirnak icinde olur,
italik olur, altinda da alintiyi yaptigimiz insanin ismi
olur.

\begin{quotation} ...

isimi görmedi cünkü anladigim ve gördügüm kadari ile
bu komut metnin icine baska bir metinden alinti
gömmek icin. Benim istedigim ise farkli, umarim yukarida
yeterince iyi tarif edebilmisimdir. Google'daki LaTeX
belgelerinde cite, citation falan diye aratiyorum ama
karsima hep referanslar, göndermelerle ilgili seyler
cikiyor, benim su anda aradigim yazinin sonundaki kaynaklara
gönderme falan degil.