Re: firefox 1.0 icin Turkce

* Mehmet Seckiner [2004-12-08 07:35:55-0800]
> Asagidaki adreste Firefox 1.0 Turkce icin installer
> dosyalari var. bu listenin arsivini google da aratinca
> firefox-locale-tr paketinin hazirlandigini ancak 0.8
> versiyonuna bagimlilik gosterdigini okudum. apt-get
> remove la firefox' u kaldirip sonra bu installer dan
> kurmak tavsiye edilir mi? Debian da Firefox 1.0 Turkce
> kullanmak mumkun mu?

Onceki iletide mozilla-firefox-locale-tr paketini bir yabanci
gelistiriciye: Cesar Martinez Izquierdo'ya devrettigim belirtmistim.
Paketin Debian arsivlerine gonderilmesi icin kendisiyle gorusuyorum.
Asagidaki bagda bu calismanin bir urununu bulabilirsiniz.  Paketi
hizlica test ettim.  Gayet sorunsuz gorunuyor.

http://users.evtek.fi/~k0400388/debian/mozilla-firefox-locale-all/mozilla-firefox-locale-tr-tr_1.0-3_all.deb

Bu paketi kurmak icin once normal bir mozilla-firefox kurulumu yapin:

    apt-get install mozilla-firefox

Daha sonra da paketi indirip dpkg ile kurun:

    dpkg -i mozilla-firefox-locale-tr-tr_1.0-3_all.deb