Re: /dev/psaux sorunu

hal device manager ve udev kullanıldığı zaman böyle sorunlar olabiliyor
bence udev i silin cdrom mount edilmesi için de submount kullanın ama
illa hal kullanacam diyorsanız açılışta bu aygıtları yaratan bir script
yazabilirsiniz. Gerçi bende hiç uğraşmadım hal ve udev le kesin bir
ayarı vardır bir yerde.