error changing keyboard layout to 'tr'

(Bu e-maili -parantezin disinda kalan kismini- Recai
Oktas Bey in yazmis oldugu dokumandan yola cikarak
debian-l10n-turkish@lists.debian.org a yollamistim
ancak galiba o liste pek yogun kullanilmiyor-aralik
ayinda hic mail yoktu- ben de bu listeye transfer
olmaya karar verdim. Cok guzel bir liste. Katkisi olan
herkese tesekkurler.)

Iyi gunler;

Recai Oktas Bey in turkçelestirme ile ilgili yazisini
okudum. Ve soylenenleri uyguladim. Ancak bazi
sorunlarim var.
dagitim: debian/testing
X versiyon: 4.3.0

Isterseniz bu asamaya nasil geldigimi kisaca
ozetleyeyim. Ilk önce Belgeler.org daki Türkçelestirme
yazisina gore hareket etmistim. Yalniz önce bir hazir
script ten bahsediliyordu onu uyguladim. Meger o
script Mandrake ya da benzer dagitimlar içinmis. Zaten
bir ise de yaramamisti. Debian için olan asamalari da
uyguladim. Console da cok guzel türkçelesmis olmama
ragmen KDE ye geçince Shift, Caps Lock ve Num Lock
tuslari Türkçe ayarda islememeye basladi. Buyuk harf
hic yazamiyordum. Halbuki önceden KDE altinda hiç bir
sorunum yoktu. Forumlara sorunca Recai Bey in
yazisinin linkini verdiler. Onu uyguladim.

Su anda Türkçe klavye ve karakterleri KDE altinda
calisiyor fakat AltGr ile basilan karakterleri
basmiyor. Ve klavye ayari ile alakali program
panelinde turkçe bayrakli bir simge çikiyordu ya. O
maalesef su anda "err" yazan bir simgeye dönüsmüs
durumda ve mouse'u üzerine getirince "Error changing
keyboard layout to 'tr'" yaziyor. Dün gece
XFree86Config4 dosyasini dokumanda yazilanin aksine
pc105 degil pc104 olarak degistirdim. Hatta tahminim o
ayar "pc105" iken Shift ile ilgili problemim devam
ediyordu. Su an çok huzursuzum. Keske hic ellemeseydim
diyorum.

Yardima ihtiyacim var. Tesekkur ederim.