Re: Sid kurarken kernel modül hatası

Merhaba,

>Debin sid'in ilk iki iso'sunu indirdim. ilk cd ile kuruluma baslarken
>"Her hangibir cekirdek modulu bulunamadi" mesajı cikiyor. kuruluma
>devam ettigimde bir kabuga dusuyorum.
 >Kurulumu nasıl yapabilirim. Yada sarge'yi kursam sonradan sid'deki
>paketlerle guncelleyebilirmiyim.

Sid icin olusturulmus resmi bir iso yok, dolayisiyle sizin indirdiginiz
iso'larin problemli olma ihtimali yukseliyor.

Yeterli internet baglantiniz varsa, net-install cdlerinden Sargeyi kurun. Daha
sonra dilerseniz sources.list'inizi duzenleyip Sid'e gecis yapabilirsiniz.
www.debian-tr.org adresindeki belgeler size yardimci olacaktir.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin